کسب تندیس زرین مشتری مداری توسط شرکت فولاد تاراز

 دریافت تندیس زرین مشتری مداری توسط جناب آقای مهندس زمانی مدیر فروش شرکت فولاد تاراز به نیابت از مدیر عامل ارجمند شرکت مذکور به روایت تصویر

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد تاراز، در روز سه شنبه سوم اسفند ماه سال جاری در یازدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد ، شرکت فولاد تاراز به جهت کسب رضایتمندی و تکریم مشتریان و اهتمام ویژه به این امر به عنوان یک اصل مدیریتی بر اساس نظر و رأی هیأت داوران و ارزیابی های تخصصی انجام شده، برای دومین سال پیاپی به عنوان واحد برتر مشتری مداری کشور انتخاب گردید.در این همایش که با حضور مقامات عالی دولت،نمایندگان مجلس،کارآفرینان برتر و مدیران بنگاه‌های اقتصادی برگزار شد، به پاس قدردانی از تلاش های بی شائبه ی مدیران شرکت که در عرصه کسب و کار و تجارت با اولویت جلب رضایت مشتری اهتمام ورزیدند ، لوح زرین مشتری مداری به شرکت فولاد تاراز چهارمحال اهدا گردید.
رحمان زمانی مدیر فروش و بازاریابی در حاشیه این مراسم گفت : شرکت فولاد تاراز با به کارگیری روش های نوین فروش و بازاریابی ، بهبود مستمرکیفیت و سیاست های توسعه بازار ، ارائه محصولات کیفی و به منظور جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی و افزایش رضایتمندی مشتریان بطور شبانه روزی کوشیده است.
ایشان رضایت مندی مشتری را به عنوان یک عامل حیاتی برای شرکتها بر شمرد و تاکید کرد : واحد فروش و بازاریابی از زمان دریافت درخواست از مشتریان تا زمان تحویل و حتی پس از آن ، حقوق مشتریان را در اولویت قرار داده و در جای جای این فرآیند حتی المقدور به نیازهای آن ها توجه می نماید.
زمانی تصریح کرد : در حال حاضر تیم فروش و بازاریابی، استراتژی های متعددی برای جذب ، حفظ و افزایش رضایت مشتریان بکار برده است که خوشبختانه این اقدامات منجر به ایجاد یک ارتباط سالم و موثر شده و نیز توانسته ایم در جهت رفع نیاز واقعی بازار ، رسیدگی به شکایات مشتریان ، سنجش رضایت مشتریان ، دریافت بازخوردها از مشتریان و پیش بینی نیازهای آتی آن ها بیش از پیش گام های موثری برداریم.
وی خاطرنشان کرد : در شرکت فولاد تاراز نظام تولید و فروش عمیقا بر پایه مشتری مداری تعریف شده و این نظام منجر به ایجاد واحدها و ساختارهایی متناسب با نیازهای مشتریان در این زنجیره شده است از جمله ایجاد کمیته فروش و تدوین سیاست نامه فروش و ... لذا بهبود فرآیندهای فروش و توجه ویژه به مشتری با انجام اقدامات اصلاحی مذکور گام های مهمی را در راستای جلب رضایت مشتریان در این شرکت در برداشته است.

 


  • اشتراک گذاری: