روابط عمومی مهم‌ترین دارایی یک سازمان است

روابط عمومی مهم‌ترین دارایی یک سازمان است
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

ایران سادات قریشی مدیر روابط عمومی آتیه فولاد نقش جهان گفت :
از آنجایی که وظیفه اصلی این نهاد ایجاد وجهه و تصویر مناسب برای سازمان است لذا مهمترین دارایی یک سازمان محسوب می‌شود.

ایران سادات قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: روابط عمومی عامل رابطه سازنده و مثبت و شاید گاهی منفی (در صورت نادیده گرفتن حجم وسیعی از مخاطبان و اهمیت ندادن به پاسخگویی) با عموم جامعه است و از آنجایی که وظیفه اصلی این نهاد ایجاد وجهه و تصویر مناسب برای سازمان است لذا مهمترین دارایی یک سازمان محسوب می‌شود.

وی افزود: نقش و جایگاه مهم روابط عمومی در واقع همان عامل ارتباطی بین سازمان و ذی‌نفعان از یک سو و انتقال سریع، شفاف و مستند اقدامات انجام گرفته از سوی دیگر است که باید اذعان داشت عنایت، حمایت، اعتماد، هم افزایی و... مدیران ارشد سازمان‌ها به این جایگاه موجب رونق، توان افزایی و پمپاژ امید، نشاط و ساماندهی خردمندانه تلاشگران این صنعت جهت پذیرش این مسئولیت خطیر و ایفای نقش مؤثر آنان خواهد بود.

مدیر روابط عمومی هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان درباره اقدامات برجسته روابط عمومی این شرکت گفت: کمک های نقدی هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان و شرکت‌های زیرمجموعه در آیین گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد، مشارکت در تولید و تأمین ماسک  N95 برای شرکت فولاد مبارکه و سایر شرکت‌ها در شرایط شیوع کووید۱۹ ، کمک نقدی به خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه جهت ساخت درمانگاه و مبارزه با کرونا، خرید کارت پستال های نوروزی از موسسه محک تهران توسط هلدینگ آتیه و شرکت های زیرمجموعه، کمک نقدی به خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه جهت مبارزه با کرونا، کمک نقدی به احداث خانه سلامت در استان کرمانشاه، کمک نقدی به خیریه در استان گیلان، خرید یک دستگاه یخچال به منظور مبارزه با بیماری کووید ۱۹جهت نگهداری دارو و اهداء آن به سازمان تامین اجتماعی استان لرستان بخشی از اقدامات روابط عمومی در جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت است.

قریشی افزود: همچنین کمک نقدی به مؤسسه خیریه محمودیه و ایتام استان چهارمحال و بختیاری، کمک نقدی به مؤسسه نگهداری ایتام استان سمنان، کمک نقدی به ستاد کرونا استان سمنان جهت تمهیدات کرونا، اهدا ۶ دستگاه کنترل علائم حیاتی به دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری، اهدا ۱۰ هزار ماسک و اقلام بهداشتی به مردم روستایی در استان چهارمحال و بختیاری، اهدا ۲ هزار ماسک و اقلام بهداشتی به پایگاه بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری، اهدا کمک نقدی به دو مرکز خیریه و یک باشگاه فرهنگی- ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری، پرداخت بدهی و آزاد نمودن تعداد ۵ نفر از محکومین مالی از حبس در استان چهارمحال و بختیاری، نذورات به محک و خیریه فاطمه الزهرا و کهریزک و انجمن دیابت گابریک و کودکان کار و کمپین نفس از دیگر اقدامات این شرکت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: کمک نقدی به مؤسسه محک تهران، خرید گوسفند بابت خیریه کهریزک، کمک نقدی به آسایشگاه معلولین امام رضا رودسر، کمک نقدی به جامعه نابینایان کرج، کمک نقدی به مؤسسه فرهنگی نورالائمه تهران، کمک نقدی به مؤسسه هنری سیمای مصور تهران، کمک نقدی به کهریزک تهران، کمک نقدی به حوزه علمیه حضرت بقیه الله تهران، کمک نقدی به زلزله زدگان سی سخت، سرمایه گذاری در نماد کرونا ۲ نیز در این راستا انجام شده است.

روابط عمومی باید نقاط ضعف و قدرت سازمان را بشناسد
مدیر روابط عمومی هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان گفت: از آنجایی که در عصر دیجیتال و حتی تحول دیجیتال (که فرصت دیروز، الزام امروز و عامل بقای فردای ماست) قرار داریم، از روابط عمومی  سازمان ها انتظار می رود نقاط ضعف و قوت درون سازمان را بشناسند و از فرصت ها و تهدیدهای برون سازمانی نیز مطلع باشند تا بتوانند با اطلاع رسانی شفاف و واقعی و پرهیز از هر گونه بزرگ‌نمایی و تعریف و تمجید غیر واقعی، زمینه تصمیم گیری و تصمیم سازی مناسب را همراستا با برنامه ها و سیاست گذاری سازمان ها فراهم کند.


منبع: ایراسین
https://www.irasin.ir/news/14813

  • اشتراک گذاری: