افزایش رضایتمندی مشتریان و تقویت شبکه خرده‌فروشی دو راهبرد اساسی فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲

افزایش رضایتمندی مشتریان و تقویت شبکه خرده‌فروشی دو راهبرد اساسی فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

افزایش رضایتمندی مشتریان و تقویت شبکه خرده‌فروشی دو راهبرد اساسی فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۲

رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در جلسه با رئیس هیئت مدیره و اعضای انجمن تولیدکنندگان لوله‌های فولادی و پوشش خطوط انتقال:
مشتریان می‌توانند با برقراری ارتباط بهینه، ظرفیت‌های خالی خود را به فولاد مبارکه اطلاع‌رسانی کنند درعین‌حال با ظرفیت‌های فولاد مبارکه نیز بیشتر آشنا شوند. در این فرایند ظرفیت‌های مغفول مانده دو طرف شناسایی می‌شود.
رویکرد فولاد مبارکه از این‌ پس علاوه بر افزایش تولید بر تولید حداکثری محصولات ویژه استوار گردیده است
در حال حاضر پروژه‌های بزرگی در حوزه انتقال آب در کشور تعریف‌شده و از این حیث انجمن تولیدکنندگان لوله انتقال آب با شدت بیشتری در حال فعالیت و تولید هستند و به‌طور گسترده‌تری به ورق‌های فولاد مبارکه نیاز دارند.
با تولید و تحویل هرچه بیشتر ورق‌های فولاد مبارکه به سازندگان لوله و اجرای پروژه‌های بزرگ توسط ایشان در کشور شاهد اشتغال‌زایی هرچه بیشتر، رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور هستیم که اتفاق بسیار خوب و مبارکی برای کشور است.


  • اشتراک گذاری: