تأمین مطلوب نیاز مشتریان خُرد یکی از رسالت های اصلی گروه آتیه فولاد

تأمین مطلوب نیاز مشتریان خُرد یکی از رسالت های اصلی گروه آتیه فولاد
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۱

مراکز خدماتی هلدینگ آتیه فولاد یکی از نقاط قوت فولاد مبارکه است. این مرا کز در مناطق مختلف جغرافیایی کشور گسترده شده اند تا محصولات فولاد مبارکه را به بهترین شکل ممکن در اختیار متقاضیان و مصرف کنندگان خرد قرار دهند.

این مطلب را محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه، در جریان برگزاری کارگاه طراحی مدل کسب وکار شرکت های هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان مطرح و اظهار کرد: وجود چنین ظرفیتی باعث می شود استعدادهای منطقه ای را زودتر از سایرین کشف و موجبات رشد و همچنین زمینه خدمت رسانی آن ها به مشتریان نهایی را به بهترین شکل ممکن فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توسعه اقتصادی کشور بدون اتکا به منابع نفتی را اتفاقی بزرگ برای تحکیم و تقویت بنیه اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اضافه کرد: در این مسیر گروه فولاد مبارکه میتواند از همه ظرفیته ای کوچک و بزرگ خود استفاده کند و منشأ اثر باشد، همچنان که در این زمینه تاکنون خوش درخشیده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه ادامه داد: امروز با دو پدیده رقبا و دشمنان مواجهیم. این دو پدیده می توانند برای شرکت تهدید باشند، اما نباید فراموش کنیم که خوشبختانه فولاد مبارکه از تهدیدها فرصت ساخته و موجبات رشد فزاینده خود را فراهم آورده است. به خاطر داشته باشیم رقبا باید محرک فعالیت ما باشند و دشمنان بیرونی نیز باعث می شوند تا با بهره گیری از دانش روز در همه عرصه ها خود را ایمن و تقویت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شعار «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین » چراغ راه ماست و همه ما وظیفه داریم که در این حوزه گام برداریم. باید در حوزه صنعت مرزهای دانش و فناوری را فتح کنیم تا با عرضه محصولات متنوع و کیفی از کورس رقابت بازار جهانی عقب نمانیم و در صحنه تهدیدهای بدخواهان نیز ایمنی تجهیزات و نیروی انسانی را ارتقا دهیم.

طیب نیا با اشاره به اهمیت تزکیه نفس، دوری از دوستان نادان و مبارزه با دشمنان در حوزه کسب وکار گفت: دشمنان دانا و نادان ما با تمام توان در مقابل ما ایستاده اند و ما نیز باید با توکل بر خدا و با تمام توان ظرفیت ها و توان خود را افزایش دهیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که عامل موفقیت ما اتحاد، انسجام و همچنین توانایی هم راستا کردن منابع و استفاده از ظرفیتهای موجود است که این امر باید با توکل بر خدا همواره تقویت شود.


  • اشتراک گذاری: